Selecteer een pagina

FAQ

Bestellen  

Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Je kunt jouw pakket volgen met de track & trace code die je in je bevestigingsmail zult ontvangen. Deze email ontvang je zodra je bestelling ons warehouse verlaat en wordt overgedragen aan onze verzendpartner DHL. Bestelling die in het weekend of ’s avonds worden geplaatst worden in de regel binnen 1 a 2 werkdagen verzonden.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Het kan soms zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je email programma. Controleer dus je spam folder eerst. Ook hangt dit af van het moment wanneer je jouw bestelling geplaatst hebt. Als deze wat later op de dag is geplaatst dan krijg je de volgende werkdag de bevestiging per mail toegestuurd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Bezorgen

Wat zijn de levertijden
Bekijk hier wat de levertijden zijn per land.

Wat zijn de bezorgkosten?
Bekijk hier wat de bezorgkosten zijn per land.

Naar welke landen leveren jullie?
Bekijk hier de lijst met landen waar wij naartoe versturen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen al onze bestellingen via DHL Parcel.

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, wat nu?
Mocht je jouw pakket niet hebben ontvangen, neem dan contact op met DHL Parcel.

Retourneren
LET OP: een retour formulier is vereist bij iedere retourzending. Download deze hier.

Hoe kan ik een product ruilen en/of retourneren?
Retourzendingen kun je verzenden volgens de stappen op deze retour pagina. Vul ook een return form in en voeg deze bij het pakket zodat wij jouw retourpakket zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Wat is de retour termijn?
15 dagen na ontvangst van de order.

Wat zijn de retour voorwaarden?
Alle producten worden bij aankomst in ons warehouse geïnspecteerd. Deze behoren in de originele verpakking te zitten. Producten welke niet aan deze voorwaarden voldoen kunnen afgekeurd worden.

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending behandeld wordt?
De meeste retour zendingen worden verwerkt binnen 10 werkdagen na ontvangst. Je zult hier een bevestiging per email van ontvangen en op de hoogte gesteld worden dat het geld teruggestort wordt. Hoe snel het openstaande bedrag wordt teruggestort, hangt af van de betaalmethode:

iDEAL: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 10 werkdagen
Paypal: binnen 6-10 werkdagen

Betalen

Wat zijn de betaalmethodes?
Je kan bestellingen betalen door middel van de onderstaande betaal mogelijkheden:
Creditcard (Visa en MasterCard).
iDEAL
Paypal

Kan ik ook achteraf betalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk